محک ، از مؤسسه ای خیریه تا داشتن بیمارستان‌های محک در سراسر کشور!

محک ، از مؤسسه ای خیریه تا داشتن بیمارستان‌های محک در سراسر کشور!

نویسنده : اشکان ارشادی

سال ها می خواستم کمک کنم یا صدقه بدهم هرچند که خودم درآمدی زیر ششصد هزار تومان در ماه دارم. به گدایان کمک می کردم ولی همه اعتراض داشتند! تا اینکه در صندوق صدقات پول می انداختم که بازهم همه گفتند:

ای آقا ، این پول‌ها برای فقرای ایران نیست. جمع که شد می برندش لبنان یا سوریه و فلسطین! یا خرج موشک میشه یا حقوق و دیهٔ شهیدان عرب! اسرائیلی می‌کشه ولی ایران از پول خودش هم نه از پول امثال تو که می ریزی داخل این صندوق‌ها و یا از فروش منابعت یعنی داشته های کشورت این پول‌ها را میده.!

یکی دیگر می گفت : کم پول بریز داخل جیب آخوندها. این پول های صندوق و حرم امام رضا و غیره را آخوندها برای خودشان می برند.

 

به مصداق مثل : جوینده یابنده است!

گشتم و گشتم تا اینکه مؤسسه محک را پیدا کردم. عضو شدم و شناسهٔ نیکوکاری گرفتم و هر چند وقت یکبار هزار تومان هزار تومان ، البته فعلا ، می ریزم حساب جمع‌آوری محک!

تازه دو تا قلک هم برای جمع‌آوری پول برای محک درخواست کردم.

 

من برای بچه‌های سرطانی محک و بیمارستان های محک برنامه‌های جدی و جدیدی دارم.

 

https://mahak-charity.org

 

 

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

س _ پور اسد

۲۶ بهمن ۰۲ ، ۰۹:۳۹

سلام 

حالا این موسسهء محک قابل اعتماد هست ؟ یا حرف و حدیث پشت سرشه ؟ :)

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی